bila hati bernyanyi..jemari kan menari

28 Feb 2011

syoknye siri II

hehehe bersiri-siri plak kan.. saje lah kan nak mengada lebih;p
seperti yg dirancang jumaat aritu kitorang gie pejabat agama daerah kuala langat amik surat nikah kitorang.. hehe dh lebih 2 bulan kawen baru nak amik. almaklumlah..kami jauh, niaga sendiri plak tue. susah nak offday. rugi wo.. nie pon terpaksa la berkorban alang-alang sabtu mmg dh ade plan kan.


chop..chop.. bukan lah nak highlight cite pejabat agama nie.. hehehe.. sebenarnye nak buat korang jeles dengan dinner aku mlm sabtu tue;p 


kan entry lepas aku kata nak celebrate besday hubby & abang aku. besday boy sendiri yang masak..cayalah ;p sama lah mcm die masak sendiri masa kawen die untuk main table..hikhikhik..nasib lah dh die yg chef.. die lah masak kan??


dh sedia nak jeles?? haha sila lah menjamu mata;p


waha..ini appertizer : spagetti with meatball, button mushroom and fried cheese.. huish..berkilau-kilau pinggan hotel tue kan?hikhikhik..


yang ini side dish sementara menunggu ketibaan menu-menu malam nie : fish donut with cheese & telur ikan.. (telur ikan dlm english ape erk?;p)

...........seterusnya................


......................tada....................

....3...

.....2...

....1....

here we present you....... our main course menu!!!
>
>
>

fish and shrimp tempura with sour lemon cream sauce + potato wedges,sweet peas,fresh bean,carrot,tomato dihiasi daun poko ru..wakakaka.. aku lupe name daun halus tue;p

ngeh..geh..ngeh

memang muak la makan. tak telarat den.. hahaha ( psstt.. padahal aku dh melantak appertizer 2 pinggan sebab ade 1 pingan free sepupu aku xdtg;p)

makan je.. tak kering ke tekak. kang tercekik ke tersedak ke kan. jgn risau..adik aku tetap menyediakan minuman istimewa =D

of coz la : sparkling juice red grape drink

last but not least...



...jeng....

...jeng....

...jeng...

dessert : ice cream and egg tart with straberry sauce.. nyum..nyum..nyum

rasanye cukup lah aku wat korang terliur kan..cheh.. perasan betul aku nie;p korang sure makan lagi best kan.hikhikhik jangan gelak kan aku tau;p

salah tema nie.. makan western food tapi baju arabian night;D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...