bila hati bernyanyi..jemari kan menari

9 Jul 2010

***jumaat lg=)

salam sume..


selamat pg dan selamat sejahtera. ape khabar pg nie? seceria aku kah?? hehhehe .seperti biase lah biarlah ribut melanda seminggu ni, hari jumaat aku tetap tenang. dr dulu mcm nie, class jumaat la paling smgt aku attent, dan pg jumaat lah aku bgn dgn segar=) cari baju yg cantik untuk dipakai=) 


keluar subuh pagi td untuk ke pejabat, jalan raya tue lengang, padahal hari lain, bukan main susah nak melintas.. langit pon cerah je.. buat aku tersenyum indah=) mimpi ape mlm td? takde mimpi pape lah.. tido bile lepas nangis mmg time bgn kite ceriakan?sbb hati dh tenang..hehehe..


nape aku nangis? la kan air mata & tawa itu teman ku yg setia, sebati menjadi diri yg hanya hamba ini=) jd?


jadi xde pape lah..aku saje je nak share perasaan aku pg ni..harap kamu sume juga mendapat hari yang baik seperti aku=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...