bila hati bernyanyi..jemari kan menari

5 Jul 2010

besday adik yg lalu

25.06.2010 genapla umo adik aku 22 tahun..nie menandakan kakaknye juga dh semakin dewasa=) dewasa means matang erk.. bukan tua hahahaha
dr awal lagi dia dh order : : BLACK FOREST CHEESE CAKE (secret recipe) : : disebabkan aku belum gaji, so aku paw duit mak dulu..ngehngeh

: : the main dish : :

aku plak dr minggu sebelum tue blank nak wat menu ape, sepupu aku sorang tue sebok soh wat dim sum, tak berkenan la tekak beta=p aku pon booked my bro n sis in law suruh balik mgu lepas, so 29.06.2010 kami wat la :: makan-makan kecil-kecilan:: tue..tp yg dtg sume besar-besaran=)

:: hasil masakan chef abob & aya::
steamboat + sate + nasi ayam hainan + dim sum + fruit punch
::dessert DURIAN di sponsor oleh besdayboy(tidada dlm gambar) ::


::besday boy malu nak tiub lilin, jd si cilik ini yg potong kek::

:: hidup biar sedap ::

hope 
besday
aku
nanti
ada
yang
sudi
buatkan
macam
nie=)
-
-
-
:-)



3 ulasan:

  1. meriah nyerr..ni adek ko y keje kt tmpt ayah aku tu ekk...epy bday!!

    BalasPadam
  2. cilok gambar tanpa permisi...hukum potong elaun bday celeb.
    p/s: itu bukan nasik ayam hainan..olang cinna xmakan bunga lawang n kayu manis apatah buah pelaga... hanya ketunanan jawa keraton je yang makan macamtu...keh keh keh..!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...