bila hati bernyanyi..jemari kan menari

22 Jul 2010

sape aku mimpi?

salam sume=)
PAGI!!!!
pagi nie aku terlepas bas..huhuhu..leka dok men'tapau' bekal nak bawa p ofis dh kuar terlewat ckit je. baru separuh jalan, nmpk bas dah lalu..huhuhu.. kalo aku awal die lmbt. arini aku lewat 3 minit die awal 6 minit.

so aku suruh la adik aku hantar. dalam kete tue adik pasang HOT FM. hot chat die SAPA YG ANDA TIDAK SANGKA MASUK DALAM MIMPI ANDA?
hahhah mcm2la pemanggil call cerita mimpi artis mane yg masuk dlm lena diorang

so aku pon nak cite la mimpi aku=)

" masa tu aku form 4, aku mimpi norman KRU..hahhha siap dh tunang lagi. romantik sgt die dgn aku. dalam mimpi tue aku tgh shopping hantaran dgn die=) gedik tak aku?..i like! yg lagi best adik die yusri pon join sekali..hahhahah.. " 

mmg bgn tido tu aku senyum je=) tak rugi wish kat diri sendiri setiap malam
HAVE A NICE DREAM=) cube lah..hehehhe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...