bila hati bernyanyi..jemari kan menari

16 Jul 2010

- gadis & bunga -

tibe2 teringat lagu GADIS DAN BUNGA yg selalu org karaoke tue suke pasang time kenduri kawen saudara mara aku=)

berlenggang dia berjalan
si gadis tersyang manja
jelingan yang manja
menuju dia ke kota
di tanggannya penuh bunga
di hati penuh cinta
berbagai macam bunga di bawa
untuk di jual di geari mama
matanya lirik-lirik selalu
rupanya manis-manis ayu

eh ape aku melalut nie.. sebenarnye nak update kt korang aktiviti aku tgh hari jumaat td.. biase kitorg lawan pingpong 2 jam rehat tue=) tp hari nie aku n kwn2 gie la merenyam kat FLORIA Putrajaya ..


^ kami berposing di laman seni^


^aku xtau la pulak sejak bile Air Asia jd penaja^


^very beautiful this BONSAi garden^


^credit to myself for the nice shoot^=p


^mmg giller tgk orkid nie^


^rambang mata pilihkan orkid for mak dyana^


^pokok cili pon byk^

so ape TUNGGU lagi..jomlah beramai2 serbu pesta FLORIA tue..available 'till 18 July 2010..tettt pihak penganjur floria sila lah beri sy komisen sbb tolong promosi=D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...