bila hati bernyanyi..jemari kan menari

24 Feb 2011

yeeeaaahhhaaaa!!!!!



"selamat pagi cikgu!" laung Ehsan intan payung si ketua kelas Upin&Ipin.
hehehhe.. ape pagi2 dh mengarut. sebenarnye nak ckp cam nie..


Selamat Pagi korang!!!
" hari yang ceria=)" jerit si kecil iklan ribena pula.. hish apsal byk sgt watak kanak2 mengganggu minda aku pagi nie=)  kenapa aku happy sgt nie? "KENAPE???" tanya si peserta uji bakat iklan fresh&white kt radio. hehehe


segala nya dah dirancang lama. harini aku & suami nak balik banting. yeah yeah balik kampung.. "balik kampung..ohoo balik kampung..ohoo balik kampung..hati girang.." la..dah lagu sudirman pulak.. yela kan kelmarin ulang tahun memperingati kembalinya Allahyarham Sudirman ke Rahmatullah... semua media penyiaran termasuk lah media priema dok pasang lagu2 sudirman. hehehe mula lah tue melalut lagi.


ok..ok aku cite plan aku. esok pagi nak gie pejabat agama kuala langat. baru nak ambil surat nikah yang sah=) hehehe tak berkesempatan la. aku kan jauh. pastu malam esok ade majlis makan malam kt kediaman bonda. masakan ala barat khas dr Shangri-la Hotel,KL.. wahh classs gitu!! hehehe yela kan abang aku chef kt sana..die yg nak masak.. sempena besday die..hahaha besday boy kene masak sendiri. kami tukang makan je. dgrnye menu nye sungguh membuat aku terliur.. so aku tumpang sekaki seperut ( sbb nak mkn kan..) untuk celebrates sekali besday hubby aku=)


sabtu??wuhu... mari kita gegarkan stadium Melawati tue dgn konsert maher zain... "insyaAllah..insyaAllah...insyaAllah..ada jalan nya" haaa tue dia kan maher zain dh nyanyi kt telinga aku nie..hehehe. thanks kt hubby aku yg sudi bawa aku ... aku tak lah fanatic sgt dgn maher zain nie. suke lagu2 die je. kami plan gie beramai2 dgn kerabat2 hubby aku. jgn jeles ye...=p
pas konsert cik abg i nie kata nak mkn the best chicken chop kt selayang.. i x kesah.."i followwwww" gediks si SY & KE @ sinar pagi bersama Kril...


Ahad pon mcm2 program. kwn aku kawen kt kampung.. xsure lagi nak gie ke tak.. belum bgtau suami aku. aritu kawan aku tue xdtg masa aku kawen,. tp die tetap kirim salam dan hadiah. so mcm xpatut kalo xpegi. rumah dekat je. tgk lah cm ne.
ahad gak ade program family kt shah alam. ade bengkel IT dan mesyuarat bulanan. bulan lepas aku dh xjoin meeting sbb xsehat nak ke gunung ledang tue.huhuhu. insyaAllah akan ku usahakan bulan nie.


so.. dh tau kenape aku hepi?? kan aku kata blog nie untuk diri yang gembira dengan diri sendiri. so aku gembira nie, tu yg boleh melalut pjg2.. 


tata..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...