bila hati bernyanyi..jemari kan menari

28 Jan 2010

photographer yang ****!!!!!

aku dh pujuk diri aku untuk bersabar dr minggu lepas lagi.. bila dh dapat luahkan kat orang aku jd cool sket.. tp nie dh hari khamis, janjji masih tak tertunai memang aku tak leh tenang dah la..

nie pasal photographer yang shoot gambar masa majlis aku & abob aritu, dh la buat album tak cantik, tak ikut ape yang aku nak, arrangement gambar tak cantik, sket sgt yg di masukkan dlm album, gambar langsung tak edit, gambar sume closed up sgt & candid.. mmg tak memuaskan hati, takde sorang pon yg tgk kata OK.. so?? aku ke yg salah. dulu amik die sbb nak tolong kawan..

kata ada table frame la, nie dpt album semata, kata nak tunjuk dulu kat aku baru print, nie tau2 dh print, salah ejaan pulak tue, ade ke majlis bertandang die tulis "majlis pernikahan" bijak sangat lah tue, kata story book.. nie tulisan 2-3 kerat je, story ke tu???

minggu lepas kata nak hantar CD nie dh nak masuk minggu depan, tak gak dengor kabo!! nyesal aku bayar penuh.. so boleh tak aku nak ngamuk cam minggu lepas???dah la aku bgtau die ape yg aku tak puas hati die boleh plak salahkan aku balik, tak leh terimaa kenyataan yang kerja die tak bagus.. ade jugak oarang macam ni ek. aku client ke die client??

2 ulasan:

  1. Kire ok majlis btandang awk kene...sy kene time majlis nikah ngan bsanding...kluar aura mbunuh...dhla kawin skali jer...dia bleh buat cam2 lak...pesanan saya,nk pilih photographer utk majlis kawin,bhati2 la...biar kluar blanje lebih skit ambik yg btl2 profesional,janji puas ati...kawin skali jer...

    BalasPadam
  2. en.hafiz, sampai sekarang sy masih belum dpt album tue lg! sy suruh die reprint sbb mmg tak memuaskan. dh 2 bulan dh nie! mmg harus disula mamat tue.. tak pon sunat kan lg sekali. betul tue, pas ni kawen nak amek gambar sendiri je la.tak pyh sakit hati.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...