bila hati bernyanyi..jemari kan menari

9 Sep 2010

ESOK HARI RAYA

hai sume..rasanye semua orang mesti tertunggu depan tv mlm tadikan nak dgr pengumuman raya..aku tak terkecuali.. senyum dh sampai ke telinga dah.. pas yang lain siap terawikh terus aku & adik angkat meja, hias kat anjung umah, saje nak buat kelainan tahun nie.. kemungkinan rombongan sanak saudara yang akan dtg esok lebih ramai dr tahun2 dulu, jadi kitorg pon siapkan la port kat luar untuk gentleman2 tue lepak sambil mkn kerepek..hehehhe.. aku dh beli balang baru besar punye nak isi kerepek. biar tak payah kalot nak refill

dah siap mop ruang makan, aku dh excited nak susun kuih muih dlm bekas2 kuih..hehehhe, bekas ade 12 tp kuih ade 9 jenis je nie? cam no? mak kata isi je lah ape yg ada..yang lebih tue boh la cookies 'famous amos' aku tue ..kan org suke..huhhhu..memang la org suke, aku yg jenuh nak membuatnye lagi nanti kalo cepat abes..
hish tak baik betul aku, kan bulan baik nie..sedekah tue ikhlas la..=)

hari ni!!!!!!!!!!!!
pagi tadi amek berkat sahur terakhir ramdhan tahun nie.. aku berharap segala amalanku yg sgt sedikit nie diterima hendaknya.

walaupon aku masih keje harini tp perasaan aku tak leh semalas semalam..hehehe.. ade lagi rupenya kat ofis..ingat tgl aku sorg je..ade la 6-7 org lagi nie=) tak lah sunyi sgt.. hehehe..dan hari nie..ofis nie milik aku dan mereka=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...