bila hati bernyanyi..jemari kan menari

7 Sep 2010

puasa belum habis lagi la~~~

hari ni masih sejuk menggila babi mcm smlm.aku pon tak tau ape puncanya..samada technician tue kuatkan aircond or dipengaruhi ofis yg dh mula mengosong..atau lemak aku semakin berkurang??ahaks..*i like^-^

keadaan korg cmne? dh mula bercuti ke?rilex la..puase ade 2 hari 1/2 lagi!(ayat jeles org tak cuti) hehehe..apsal la aku tak cuti? entah la..macam mls nak cuti.kalo cuti penat la kat umah..kene kemas umah,buat itu buat ini. 
dok ofis nie dh dekat2 raya nie keje tak banyak.lepas raya? lagilah tak banyak..bosses sume cuti. jabatan pon cuti..so takde urusan ..heheheh 
terasa dunia ini ana yang punya=)

mcm mane persiapan raya korang? kt umah aku, kuih raya kire dh siap la..tgl 2 adun cookies tue je lagi belum dibulat-bulatkan dan dimasukkan dlm oven. malam tadi dh setelkan ruang tamu. dengan kerjasama adek terchenta..dh kemas dh hall tue=) 
bak kata adik " kalo raya je cantik hall ni! (sambil tersenyum kembang hidung)" hehehehe..
padahal susunan sofa, meja, bunga tue same je selama 365 hari nie..entah apa yg dia kata cantek! karpet kot, karpet tue aku bentang time raya je..dh bertahun-tahun tak berganti. xpe lah..bukan org nak mkn karpet tu pon time raya nnt kan?hehehe

insyaAllah ada 2 mlm lg sebelum malam 1 syawal. yang penting ade 2 malam lagi terawikh masih menanti, ade 2 malam lagi Tuhan memberi peluang kita memaksimumkan doa, ibadah sementara setan-setan tu masih diikat.aku harap aku ade kekuatan. 

malam nie..kite kemas living hall plak.. kawsan laluan (dr dapur ke bilik) dan tmpt golek2 tgk TV nie belum boleh dibereskan awal2..kang serope tak kemas gak! so malam nie sesuai kot..pas kite kuarantin kawsan nie.. lalu kat hujung je..jgn pijak bahagian tgh!HEP!heheheh leh ke wat cm tu kt mak abah?

ape pon..semoga keghairahan kalian menanti syawal tidak melalaikan kalian dr menginsafi ramadhan yang bakal pergi.. masih adekah esok untuk kita bertemu ramdhan lagi 1432H????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...