bila hati bernyanyi..jemari kan menari

15 Nov 2010

cerita kamu dan aku

ingat saat pertama tangan kita terjabat?
senyum manis yang sombong
menjadi tafsiran hati
ingat detik mula kita terikat?
dalam bicara menelaah cara yang berbeda
mencari keserasian jiwa
dua insan yang akhirnya menjadi sahabat

bagaimana ya?
kisah dari sekecil usia
hingga angka umur berganda
kita lorekkan bersama
dengan cara kita
yang hanya kita tahu indahnya
yang hanya bisa kita cipta berdua

mengenali kamu
buat aku kenal istilah cinta itu sejati
kerna kenal kamu
aku kenal erti rindu yang sepi
dan kerna kamu
aku tahu.. cinta bukan boleh dipaksa diberi

biar cuma singkatnya waktu bersama
tapi dalam hati
kamu ada bila aku ada
dan aku akan setia jadi sahabat seadanya


nazwelllazo
15112010
jam 13:00

2 ulasan:

  1. mengenali kamu
    buat aku kenal istilah cinta itu sejati
    kerna kenal kamu
    aku kenal erti rindu yang sepi
    dan kerna kamu
    aku tahu.. cinta bukan boleh dipaksa diberi..
    [ak suke part ni, mmg diri aku]

    BalasPadam
  2. itu yg membezakan aku dgn ko.. dan itulah suzana mustafa yang aku kenal=)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...