bila hati bernyanyi..jemari kan menari

29 Jan 2010

pagi ^ jumaat ^

bila tiba hari JUMAAT je aku bersemangat..hahha sbb pe ek? sbb esok cuti kot..hahha tu pon nasib baik bos kecik aku kate esok cancel la OT coz die ade byk wedding nak attend (mulut baik je kata, kalo cam tu takpelah Puan , padahal dlm hati bukan main jerit BAGUSS!!!!hahaha)

punye la baik mood aku bgn pg dengan senyuman walaupun hujan( selalu kalo hujan kan liat nak bgn).. 4 pg alarm berbunyi aku golek2 jap, 4.30 aku masuk dapur. niat hati nak bawa bekal. aku pon tanak la nasik. menu paling simple n menjadi kesukaan budak ofis ^S.A.R.D.I.N^ (kegilaan aku gak).. best woo mkn nasik gaul sardin + kicap mmg nyam2 la..

kul 5 dh setel dah, mak pon pelik dia bgn aku dh siap msk ( masa tue aku sambung tido jap). bersiap ala kadar, tak make up pon kul 6.23 aku kuar umah. sekali tgh nak melintas, BAS PUTRAJAYA lalu..hampeh tol. selalu 6.30 ke atas baru nmpk btg hidung ( eh bas ade hidung ke??).. terpakse la tnggu 1 jam lg. nasib sempat sampai ofis sebelum 8.30.fuhhh.. potong stim tol nak kenduri kat ofis..

tp sempat je mkn ramai2, mule keje lmbt sket. sampai k.ina kata aku la anak paling kuat mkn (puncenye aku kata die mak paling malas).hahaha. tetibe teringat walls nye trademark "HIDUP BIAR SEDAP"

p/s : lupe nak snap gambar pg td


n.a.s.i  + sardin  = nyum2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...