bila hati bernyanyi..jemari kan menari

25 Jan 2010

journey to TaiPing


perjalanan pertama ke taiping selepas bergelar tunangan orang..perasaan berdebar nak jumpe keluarga mertua.hahaha.. si dia kat sebelah cume pelik.."ape yg nak ditakutkan?" cheh.. die ckp senang la.. kite nie pompuan, pandangan n penilaian keluarga mertua tue penting untuk diambil kesah (pesanan kepada yg berhasrat nak berumah tangga)..















...bukit batu kapur... . .blkg tue mcm bekas air terjun.boleh jd ke??


sejuk pagi, kenderaan pon tak byk kt hgway, kabus masih tebal.. buat perasaan aku sedikit tenang, dikelilingi hutan dan bukit batu kapur, serius, aku mmg suke tgk pemandangan nie, nak snap gambar camera takde, so sempat snap gune Hs "canggih" aku je la...

si dia la sebok nak singgah kat " taman babylon" kat ipoh.. ingatkan canteq sgt la..:p













.. ni la tamannye can see ipoh view



1 ulasan:

  1. syed razlidin bin mohd rasol11 Februari 2010 2:40 PTG

    weiiiiiiiiiiiii tu gambar sayaaaaaaaaaaaaaaa

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...