bila hati bernyanyi..jemari kan menari

1 Mac 2011

MZ live in concert

AsSalam sahabat-sahabat sekalian..harap-harap semua nya baik-baik belaka

em sopan nye ayat saya hari ni;p
hehehee.. biasa la aku kan.. kejap kang sopan, kejap kang cam giller sket..hahaha.yang penting aku happy , kan?..kan?..

mula-mula aku nak cakap " rembo thanks" kat suami tercinta sebab bawa aku tgk konsert maher zain malam minggu aritu kt stadium malawati shah alam. pertama kali pegi konsert tu..hikhikhik. 
~rembo thanks tu bahasa tamil
~terimo kasih bangat tu bahasa jawa
~thank you very much tu bahasa inggeris
so korang tau kan apa bahasa melayu nya kan??? kalo tak tau silalah masuk tadika balik=D

konon nya nak tgk konsert islamic music kan so aku pon poyo lah pakai jubah.. hahaha jubah pinjam pulak tue;p


apa pun konsert tue memang best. tahniah buat team in-team as the organizer sebab berjaya anjurkan karnival yg pada aku cukup meriah. siap sedia tempat wudhuk, khemah solat, gerai dan ruang makan lengkap ade tong sampah, memang takde orang buang sampah merata ( itu yang sempat aku perhatikan lah). terima kasih gak sebab upgrade tiket kitornang..hehehe. itu yg kita mau.

pembukaan yang best tapi bila time MZ mula nyanyi, spoil tang pemain muzik. tak tau la mana silap. diorang tak practice ke, atau MZ yang dh pancit. agak kecewa sedikit (sikit je tau ) sebab muzik tue mcm  tak perfect. berape kali MZ tak dapat nak masuk lagu sebab muzik laju sangat. mujur lah peminat-peminat dia kat malaysia nie dah hafal a to z lagu-lagu dia ( kecuali aku ;p).

persembahan irfan makki pon boleh diberi 5 bintang. tapi kesian kat mesut kurtis.. takde sape follow dia nyanyi.. yela lagu dia sume bahasa arab..kurang menarik plak tue..jadi lmbt la org nak tangkap..huhuhu. 

secara keseluruhannya aku puas hati dapat tgk MZ live.. wlaupun dia hanya sebesar tapak tangan..hehehe
yang tambah puas nya bila dapat nyanyi lagu 'for the rest of my life ' dengan sayang aku ni=D

daaa....



1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...