bila hati bernyanyi..jemari kan menari

23 Feb 2010

sakit dada!

heh! ni la 1 sikap aku yg aku tak suke. aku cukup takut n segan ngan boss! lg2 big boss! ade ke die tgu aku print keje urgent tue, yang kene wat byk pembetulan dalam excel dgn tulisan yang manyak kicik oooo... dengan pc yg blur nie, makin rosak mata aku..

ini incik ar.. dia berdiri belakang aku push2 aku soh cepat sbb nak anta kat lg 1 the very big boss..sape soh bg last minute ( sebenarnye die bg pg td, tp ade 1 part aku tertinggal)hahaha..

menggelabah giller aku.abis tunggang langgang report excel tue, garisan tak cantek! nie yang bengang kalo keje aku tak sempurna. sudah nye, die terima je lah hasil kerja aku tu. dh lambat!..

die blah je, aku rasa darah aku mcm berhenti. sakit dada aku. gelabah punye pasal.huhuhu... mcm mane aku nak keje kat big firm nie???

akhirnye, aku betulkan balik sume. aku besarkan view 200%, wat teliti, kejap je pon siap dgn canteq! dan aku print lain, wat 2 copy. td sbb die berdiri kat belakang tue yg aku gelabah sgt2!tue yg entah ape2.. hehehe..
mujur aku dh print yg canteq, sekali die balik ofis, die mintak aku betul kan.aku hulur je la=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...