bila hati bernyanyi..jemari kan menari

17 Feb 2010

picnic lagi!

"ke mana kamu cuti CNY aritu?? " tue lah sms yang aku sebok dok hantar kat geng2 aku. plan nak gie penang tp last minute cancel sbb mak malas nak redah trafic jammed kat highway PLUS tue dlm cuace yang tak berapenak sejuk nie! frust giller aku mendengo nyer..

so bermula la hari2 bosan aku kat umah  sampai mak bising " orang kok tak suke dok umah!" (kok tue penyedap ayat org jawa)..aku wat bodoh je lah..

tetibe terasa nak jumpe G2S (geng ukm yang best ever after) tp mesti bosan kalo tgk wayang kan????kan??
so aku ajak lah sape2 yang dekat tue gie picnic kat bagan. takpe lah aku jd driver yang penting ade gak aktiviti cuti2 nie..hahahah


...kami ber3 je..

makanan mcm nak mkn soploh org

macam biase lah..aku yg buat diorang yg mkn.heh!
ni yang paling kuat mkn...

 dh mkn tido!konon mat saleh la tue berjemur

air dh surut..so main air je lah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...