bila hati bernyanyi..jemari kan menari

10 Mei 2010

aktiviti April (part 3)

Akt 5 : ke MOrib
Date : 25.04.2010

petang ahad tue tibe2 my BFF Fatin kata nak dtg umah.. die nak cite masalah die.. pastu terus la ajak Pooja sekali

melawat safirah & her baby mukhriz.. pastue terus gie Morib
air tgh pasang penuh syiok giller.. rasa nak mandi laut je..hahhaha.. kitorang just jalan2, borak2, mkn aiskrim=)

Akt 6 : 2nd interview PERODUA
Date  : 30.04.2010

dalam kalot2 nak buat aktiviti ke 7, aku dpt call dari perodua..Alhamdulillah .. segala puji bg Allah.. aku di panggil untuk temuduga kali ke-2 kat Perodua Rawang

dan aku dapat habiskan sesi tue dgn yakin jawatan tue untuk aku..amiiinn
kalo tak dpt pon, aku puas hati, sbb dh buat yg terbaik=)

Akt 7 : TABkeL( Trip Al-Bajuri ke Langkawi)
Date  : 30.04.2010-02.05.2010

hahhahah aku ke Langkawi lagi bulan nie=) kali nie mak sponsor sepenuhnye=) melancong bersama keluarga pulak kali nie.. dlm 30 org join. dah lama tak bercuti dgn family=)

buat aktiviti yang tak sempat buat aritu=p

baru sampai airport langkawi..mak rehat jap..


kat fish farm with my niece FIFI.. dlm package KILIM geoforst park


dapat pon naik cable car ( with aya)


nie bukti die ye aku naik ke puncak=)


with abah + adik

* gambar lain tgk kat FB la ek

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...