bila hati bernyanyi..jemari kan menari

10 Mei 2010

aktiviti April (part 2)

Akt 2 : Peperiksaan Memasuki Perkhidmatan Awam Gred 41
 Date : 10.04.2010
tempat : SRA (integrasi) bangi


seminggu pas balik langkawi aku pulun study untuk peperiksaan nie.. harap2 lulus dan dapat ke PAC. kebetulan my girl qilah pon dpt tmpt yg sama so tak lah cuak sgt


Alhamdullillah aku dpt jwb dgn baik dan yakin=) wish me luck




Akt 3 : Ziarah Keluarga mentua di taiping
Date  : 17.04.2010-19.04.2010


pengalaman pertama naik keretapi malam.. mule2 mcm best dh dekat nak sampai taiping cuak, takut terlepas stesyen.. hehhe malu je kalot2 dlm tren


mujur cik abg dh tgu kat stesyen=) dan aku habiskan hujung mgu tue bersama yang tersayang=)




Akt 4 : Ujian Medsi
Date  : 24.04.2010
Tempat : SMK Sg.Manggis


Alhamdulillah permohonan DPLI aku diterima dan aku terpilih untuk menduduki ujian sahsiah.. sape tau mmg dh tertulis aku jd cikgu kan?? mewarisi niat murni mak tersayang=)


harap2 lulus=)


*xde gambar yang nak dikongsi=p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...