bila hati bernyanyi..jemari kan menari

31 Mei 2010

selamat pagi=)

mood pagi nie terasa hendak menulis.. salam isnin buat semua kawan2 dan saudara mara yg disayangi
semoga anda sehat ye memulakan minggu baru=) sure ade yang mengeluh tak cukup cuti, walaupon dah cuti 3 hari?? apa aktiviti kalian hinggu munggu sudah? pasti menarik..

takde idea pon nak tulis apa.. saje nek melalut2 pagi2 kat ofis yang sunyi nie=) akhir bulan sume bz dengan keje penutupan akaun=) tapi aku masih sempat bertenet..ngehngehngeh

hari nie result PTD kuar(dijangkakan) harap ada khabar gembira buat aku..setelah kecewa dengan percubaan2 yang lain.. tapi aku redha.. Allah lebih mengetahui apa yang terbaik buat hambanya ini. aku berdoa moga ade masa depan yang baik buat aku, seperti yang aku impikan.

pejam celik, pejam celik dah 5 bulan tahun 2010 ini kita lalui.. terasa terlalu cepat masa berlalu, tapi setimpalkah dengan pengisian hidup kita sepanjang 5 bulan ini. umur makin bertambah , dan hidup mugkin semakin singkat. moga amalan2 kita semua diberkati dan diterima Ilahi..aminn , insyaAllah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...