bila hati bernyanyi..jemari kan menari

15 Nov 2011

setelah sekian lama

dah dua bulan tak balik kampung.. dah banyak acara keluarga yang aku tak join.. dah lama tak berkumpul dengan sanak saudara. akhirnya perancangan untuk balik kampung hujung minggu lepas terlaksana jugak tanpa sebarang aral. alhamdulillah. thank you Allah.


tujuan utama balik sebab mak nak buat kenduri doa selamat untuk aku. untuk cucu sulong mak dalam perut ni ;)
yela sejak mengandung ni belum buat kenduri lagi. semua saudara mara dah dijemput.


meriah jugak la kehadiran malam sabtu tu. seronok tak terkata dapat jumpe semua. yg baby sepupu-sepupu pon semua dah besar. punye lah  berbulan tak jumpe. banyak yang aku ketinggalan. majlis bermula dengan baik dan berakhir dengan baik.


tunang adik aku pon susah-susah datang dr pantai timur nun.. konon aku nak wat laksam untuk hidangan sampingan kenduri. sudahnya, bakal adik ipar yg siapkan. ye la dia kan tokey=) aku sibuk seronok layan buah hati aku si naufal yg tengah sakit mulut nak tumbuh gigi. sian dia, demam panas sampai melepur lidah. merengek je. baby khaleef pon datang. tu yg aku pass keje kt adik ipar aku..hehe


tak sangka jugak gugurl aku, hani & qilah sudi datang walaupon baru balik keje dr KL tu. thanks babe=)


cerita aje yang aku boleh kongsi. tak sempat nak bergambar bagai.hehhe, sibuk melayan tetamu=)


sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...