bila hati bernyanyi..jemari kan menari

9 Ogo 2011

miracle..macam tak percaya

aku kenal dia masa aku berpeluang ke ESQ 165 tahun lepas. sepupu aku yang beriya nak dia. bulan lepas aku jumpa lagi masa majlis baca yassin kat rumah mak long hubby. sempat la aku sembang 2-3 patah dengan dia. dah lama perhati dari jauh. hari tu dapat bertentang muka. sah..aku memang mengagumi dia.


pada hubby, aku tanya, boleh tak nak kenal dia lagi..


dah rezeki agaknya, hari ni dia datang melawat aku.. aku macam malu-malu la. tapi tak disangka-sangka. hubby benarkan dia menjadi milik aku


wow!ana setuju


hadiah hari jadi kot..kan dah ogos ni..hehehe..( perasan nye saya ).ape pon bertemu dengan dia di bulan mulia ni..moga ade hikmah besar buat aku sekeluarga..


















terima kasih sayang=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...