bila hati bernyanyi..jemari kan menari

3 Dis 2010

sayonara jpm

hari akhir di ruang sejuk beku bahagian akaun nie..buat aku terkenang saat mula2 menjejakkan kaki menjadi warga PAJPM. siapa sangka, kerja sementara yang aku harapkan ini masih kekal aku lakukan. sehingga saat ini akan dah pun hantar surat letak jawatan..

ke mana aku?
dapat kerja baru ke?

haah, dpt kerja,jawatan,dan status baru:)
sabtu prg mgu depan korang kena panggil aku PUAN..ops..bukan sapuan..itu abah aku:p
tapi Puan NAZ..kihkihkih..dan aku akan memulakan kerjaa baru aku sebagai isteri & bisneswoman..cayalah, ade bisnes sendiri dlm umur 24 tahun?wah..segala puji pada Allah yang membuka peluang ini buat ku.

aku akan mengikut bakal suami berhijrah ke taiping dan menjadi share  partner dlm bisnes dia. so aku seharusnya menamatkan zamanku di kompeks JPM nie..

kenangan?

memang banyak, tak terluahkan..
biarlah hanya doa dan ingatan yang mengikat hubungan aku dgn sahabat2 kt sini. ak harap ilmu yang aku dapat selama aku kt sini dapat bantu kehidupan aku masa depan, dan aku harap sumbangan kecil molek aku kt sini jadi kenangan..

semalam majlis penuh makna diorg aturkan buat aku.. terharu cuma Allah yag tahu. terima kasih kalian
aku juga ingin berteima kasih pada semua dan sudilah maafkan diri yang serba kekurangan nie..

buat sps bahagian akaun : moga rezeki korg cepat tiba, & jgn nakal2..gonna miss u

p/s: gambar belum sempat upload;p

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...