bila hati bernyanyi..jemari kan menari

16 Dis 2010

permulaan hidup baru

sebuah perjalanan dunia dan hidup baru yang baru sahaja bermula. Alhamdulillah dengan rahmat Allah Ya Karim aku telah selamat di ijab qabul kan.. tarikh keramat 5 muharram 1432 h ~ 11.12.2010 telah menyatukan aku dengan kekasih hati beriring restu keluarga menjadi halal couple:)

saat tangan bertaut dan ijab bersambut

macam tak percaya..sungguh dalam hanya sekali lafaz aku sah menjadi suri hati nya
segala puji bagi Mu Allah Tuhan sekalian alam



terlalu pantas majlis sempurna ini berlangsung.. saat taklik di lafaz.. hati aku mula sebak dan bergenang air mata..syukur Allah


detik tangan suami ku kucup

moga barokah Allah memayungi dunia baru kami


meraikan ahli keluarga baru

sekian dulu ye.. pa ni aku nak update kisah2 disebalik tabir walimah aku;)

3 ulasan:

  1. tahniah awok!!!!

    i am so happy 4 u...
    semoga awok tabah menjalani kehidupan berumahtangga..
    n semoga berbahagia selalu hingga ke akhir hayat
    :)

    mwahhhsx

    BalasPadam
  2. Tahniah naz...-sabrinaUKM-

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...