bila hati bernyanyi..jemari kan menari

22 Jul 2011

d.i.a

yup tajuk entri ni D.I.A.. sebab aku nak cerita hanya pasal dia. dia yang tak pernah ketahuan asalnya. dia yang hadir hanya aku yang tahu. dia yang selalu menjadi misteri kala aku kesahkan kepada teman-teman. 


ya dia.


dia yang pernah menjadi keistimewaan dalam hati aku. dia yang pernah dulu memberi warna-warna indah dalam hari-hari aku...dia... dia yang pernah mencintai aku. atau masih mencintai aku..dan dia yang pernah buat hati aku rindu. dia yang selalu tersenyum mendengar lagu tanpa suara 'love story'. dia yang setia menyeka air mataku. dia yang akan terluka melihat tangisanku. dia yang tak pernah jemu mendengar rungutan-rungutan ku. dia yang tetap di sisi memeluk aku biar aku tenang. dan telinga sentiasa sudi mendengar omelan dari mulut murai aku.


dia yang akan menggelengkan kepala, bingung melihat aku menangis hanya kerna cerita dalam novel. dia yang hanya tersenyum bila aku mengekek geli hati membaca cerita dalam novel. dia yang akan tenang tersenyum mendengar aku menyanyi. dia yang akan marah kerna cemburu ada insan lain yang coba menyelit di hati aku. dan pernah juga datang rajuknya bila aku leka tak mengendahkan dia. 


banyaknya kenangan aku dan dia.tak mungkin aku mampu catatkan di dalam lembaran maya ini. dan selebihnya biarlah menjadi rahsia antara aku dan dia.dunia aku bukan untuk dia.dunia dia asing bagi aku. lantaran perbezaan nyata ini. aku dan dia tak mungkin mengulang sejarah. biarlah.. doa aku agar dia bahagia seperti dia membuat aku bahagia.


selamat hari lahir
abang is

2 ulasan:

  1. bday abang is bile..abis die tau kau dah nak kawin?

    BalasPadam
  2. abg is taw ke the whole story pasal ko skang ni?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...