bila hati bernyanyi..jemari kan menari

8 Jan 2011

:disebalik tabir part i :

hi u olls..

rasa lama aku tak berceloteh. sebok nak tayang gambar2 je, kt FB nak publish gambo, kt blog pon aku nak penuh kan dgn2 gambar. hehee.. saje je, cerita bergambo kan lebih menarik perhatian. kan kan kan?? sebab tue budak2 suke buku yang byk gambar.hehehe

ok. mcm yg aku janji2 sebelum ni. aku nak riwayat kan kesah2 di sebalik tabir kenduri kawen aku tempoh hari
aku resign awal seminggu dr tarikh nikah. yela, aku mane ade ramai adik beradik nak tolong siapkan rumah. nak kenduri besar nie. kalo time abg aku dulu, kami cater je. nie abah jemput semua saudara-mara, nak gotong royong. orang jawa kata sinoman.. adik aku lah yang paling byk menyumbang tenaga. dr belakang umah sampai ke hujung jalan depan tue die cover wat keje. tue belum kene jd driver aku lagi.. almaklum lah, darah manis. mane boleh drive sendiri. ke sana ke mari adik aku tue lah kene hantar. abang aku?? die kene keje, sebab tahun lepas die amik cuti kawen lama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...