bila hati bernyanyi..jemari kan menari

4 Ogo 2010

tolong..saya kena culik

Hehehe terasa lawak dengan permintaan mak petang ni. Aku cuti harini sebab gie open interview pg td. Adik pulak memang off duty harini. Lepas makan kul 3 tue mak suruh adik gi pinjam baby NAUFAL yg dijaga oleh nya’ei(nenek)nye bb mama die keje.


Kami berdua pon menjalankan lah misi ‘menculik’ si kecil nie.waktu kami sampai die tengah didodoikan oleh nya`ei suruh die tido. Budak comel nie mmg susah nak tido die nak sembang je. Lagi2 kalo ade si achik adeq nye. Kami tak peduli. Aku siap2 amek sume keperluan dia :p


Susu dh siap bancuh+ susu dlm tin+beg baju+towel+tilam+bantal+ bantal peluk (WAJIB!) dan dolphin dia


Adik pulak dukung die.die senyum2 kat nya`ei ngan papa die..;D
Ngehngehngeh.. mission accomplish!!!

Bukan main suke mak dok ngagah & kelek si budak lemet* nie sbb die asik tersengih je. Pastu aku suruh tido die sibok nak meniarap. Last2 dh penat die nangis. Dodoi pon tak jalan. Aku pon sumbat je la botol baru die diam menyusu.

Last2 aku soh adik pasang Astro OASIS.. die dengar zikir die layan la..lama2 die pon pejam mata…bagus nye budak..dengar zikir je tido..huhuhu.. dgn aku2 pon zzzzZZZzzz..


<:walaupon die memakai baju askar die tetap di'kidnep':>
 NI NAMA NYA MAK DAH TAK SABAR NAK DAPAT CUCU!!!

 
*budak lemet: baju die dah sendat dan bile die pakai mcm lepat=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...