bila hati bernyanyi..jemari kan menari

14 Jun 2011

bosan aku dengan penat

bosan aku dengan penat
dan nyah saja kau pekat
seperti berjelaga jika ku sendiri
oooo...

sapa yang fanatik dengan filem hebat ada apa dengan cinta a.k.a AADC pasti scene cinta menyayi kan seranggkap puisi rangga pada malam mereka berdating ini masih jelas dalam ingatan kan? atau mungkin cuma aku sorang je yang giler tahap cipan kat cite tue.. aku mmg suke scene tue, puisi sang juara dilagukan indah mengikut melodi karya melly goeslow.. saje, nak bgtau, aku tgh teringatkan kenangan-kenangan lama melayan lag-lagu melly goeslow. semua lagu dalam album sountrack aadc tue memang menjadi pujaan hati aku. dari dulu hingga kini. sampailah berjangkit ke cerita tentang dia. tapi filem heart tak menambat hati aku. cukuplah aku mengarut-ngarut arin..=) see yea

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...